مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-08سياسي

خبرخوب| خط انتقال آب مجموعه آبرسانی آبکنه بخش بیرم به بهره برداری رسید


همزمان با دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی طی مراسمی با حضور مسوولان شهرستان لارستان ، پروژه بازسازی و اصلاح خط انتقال آب مجموعه آبرسانی آبکنه بخش بیرم به طول 8 کیلومتر به بهره برداری بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از لارستان، سید عبدالمهدی میرپور، مدیر امور آبفا شهرستان لارستان در آیین بهره برداری از پروژه بازسازی و اصلاح خط انتقال آب مجموعه آبرسانی آبکنه بخش بیرم اظهار داشت: این پروژه که امروز به میمنت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماده بهره برداری است شامل بازسازی و اصلاح 8 کیلومتر از خط انتقال آب مجموعه آبرسانی آبکنه بخش بیرم می شود که در راستای افزایش کمیت، جلوگیری از هدر رفت، ایجاد فشار مناسب در شبکه توزیع و تامین آب سالم و بهداشتی مشترکین منتفع از مجموعه ی آبرسانی آبکنه صورت گرفته و با صرف اعتباری بالغ بر 64000 میلیون ریال از اعتبارات محرومیت زدایی بسیج سازندگی اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیر امور آبفا شهرستان لارستان افزود: با گشایش این پروژه 1000 نفر از مزایای آن بهره مند می گردند و نقش عمده ای در رفع تنش آبی خواهد داشت.

‍ در این مراسم که به همت سازمان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه لارستان و آبفای شهرستان برپا شد داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| خط انتقال آب مجموعه آبرسانی آبکنه بخش بیرم به بهره برداری رسید

خبرخوب| خط انتقال آب مجموعه آبرسانی آبکنه بخش بیرم به بهره برداری رسید